Politica de Retur
POLITICA PRIVIND RETURNĂRILE
În cazul în care încheiaţi acest Contract în calitate de consumator prin achiziționarea de produse nepersonalizate prin gravură sau decupare aveţi dreptul de a vă retrage din Contract, în termen de 14 zile, fără a furniza vreun motiv. Returnarea produsului se realizează în orice tip de ambalaj, insotit de toate accesoriile cu care a venit (cutie Velice, certificat de garantie, vouchere si evetualele cadouri in functie de promotiile active) iar produsele nu trebuie să prezinte semne de deteriorare sau uzură. Perioada de retragere va expira după 14 zile de la data în care dumneavoastră intrați sau o parte terță desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a bunurilor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, puteți înștiința Velice prin trimiterea unui e-mail la info@velice.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest Contract. Returul se va face doar in urma notificarii pe e-mail si numai dupa confirmarea noastra. Nu vom accepta retururi neanuntate, in afara termenului de 14 zile sau din diverse motive invocate de client fara ca noi sa stim.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, toate taxele de transport fiind suportate de acesta. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii produsului, suma fiind rambursată de noi în contul bancar furnizat de dvs. sau prin intemediul Procesatorului de Plati daca plata a fost realizata online. Returnarea sumelor de bani se va reliza în cel mult 14 zile calendaristice din momentul în care am primit produsele returnare de către dumneavoastră.
Din motive de igiena returul Cerceilor se poate face in ziua in care s-a primit coletul sau in maxim 24 de ore de la primirea coletului. Ulterior acestei date ne rezervam dreptul sa nu acceptam niciun retur pentru categoria Cercei.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi sau folosite, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial sau pentru compensarea pierderilor materiale și cu manopera.
NU PUTEȚI anula un Contract al cărui obiect este livrarea PRODUSELOR PESONALIZATE PRIN GRAVURĂ sau DECUPARE. Având în vedere faptul ca produsele personalizate prin gravură/decupare se realizează la comandă pentru dumneavostră, în cazul acestor produse nu vă putem returna suma plătită, însă dacă sunteți nemuțumit de modul în care personalizarea a fost realizată, în urma unor erori din partea noastră, vă putem înlocui produsele cu produse care să corespundă criteriilor Contractului inițial sau va putem restitui contravaloarea acestora.